Kāds ir termiņš bezmaksas piegādei mācību iestādē?

Katrai mācību iestādei ir savs konkrēts pasūtījumu beigu termiņš bezmaksas piegādei mācību iestādē - parasti tās ir 14 dienas kopš bilžu augšupielādes Jūsu profilā. Ja opciju ar bezmaksas piegādi uz mācību iestādi neredzat, tas nozīmē, ka šo piegādes veidu esat nokavējuši. Izvēlieties kādu citu no piedāvātajiem pasūtījuma piegādes veidiem. Pasūtījumu saņemšana mūsu birojā Katoļu ielā 31, Rīgā, vienmēr bija, ir un būs bez maksas.

Kāds ir pasūtīšanas termiņš?

Katrai mācību iestādei ir savs konkrēts pasūtījumu beigu termiņš bezmaksas piegādei mācību iestādē - parasti tās ir 14 dienas kopš bilžu augšupielādes Jūsu profilā. Tomēr pasūtījumus variet veikt neskaitāmas reizes sev ērtā laikā visa mācību gada garumā līdz augustam, izvēloties sev ērtu pasūtījuma piegādes veidu. Pasūtījumu saņemšana mūsu birojā Katoļu ielā 31, Rīgā, vienmēr bija, ir un būs bez maksas.

Cik ilgi var pasūtīt bildes?

Pasūtījumus variet veikt neskaitāmas reizes sev ērtā laikā visa mācību gada garumā līdz augustam, izvēloties sev ērtu pasūtījuma saņemšanas vai piegādes veidu.

Cik reižu var pasūtīt bildes?

Pasūtījumus variet veikt neskaitāmas reizes sev ērtā laikā visa mācību gada garumā līdz pat augustam. 

Cik ilgi pieejamas bildes profilā?

Bildes pasūtīšanai pieejamas visa mācību gada garumā līdz augustam, izvēloties sev ērtu pasūtījuma saņemšanas vai piegādes veidu. Sākoties jaunam mācību gadam bildes automātiski tiek dzēstas un vairs nebūs pieejamas. 

Kāpēc pie Draugu foto redzama tikai viena bilde?

Šis ir Draugu fotosesijā pirmais uzņemtais foto. Lai apskatītu arī citus Draugu foto, vispirms klikšķiniet uz Draugu foto sadaļas un iezvēlieties vēlamo Draugu foto izmēru un/vai Draugu foto produktu. Atvērsies visas šajā grupiņā vai klasē uzņemtās Draugu fotogrāfijas. Ja vēlamo Draugu foto joprojām neredziet, aicinām sazināties zvanot 29458538 vai rakstot uz foto@mfk.lv.

Kāpēc Draugu foto redzami visiem?

Draugu foto ir viens no iecienītākajiem bildēšanās veidiem. Bērni fotografējas gan divatā, gan arī lielās Draugu kompānijās. Bieži vien Draugu fotogrāfijās bērni izvēlas fotografēties kopā ar citu grupu bērniem un paralēlklasniekiem. Šādus foto katram individuālam profilam piesaistīt nav iespējams, tāpēc tos redz visi konkrētās grupiņas un klases bērni.

Cik ilgi glabājas pasūtījumi, kas pasūtīti ar saņemšanu MFK.LV birojā?

Pasūtījumus aicinām izņemt uzreiz pēc e-pasta saņemšanas, kurā informējam, ka pasūtījums ir gatavs. Tomēr arī laikus neizņemtus tekošā mācību gada pasūtījumus iespējams saņemt mūsu birojā Katoļu ielā 31 katru darba dienu plkst. 10-17. Ja interesējaties par senākiem pasūtījumiem, aicinām sazināties zvanot 29458538 vai rakstot uz foto@mfk.lv.

Kā zināt, ka pasūtījums ir gatavs?

Kad pasūtījums ir sagatavots, vienmēr izsūtam automātisku e-pasta vēstuli neatkarīgi no izvēlētā pasūtījuma saņemšanas vai piegādes veida. Ja paziņojumu neredzat, vienmēr aicinām apskatīt arī mēstuļu un izdzēsto e-pastu sadaļu. Pasūtījumu sagatavošanas laiks atkarīgs no izvēlētā saņemšanas vai piegādes veida – skatīt Cik ilgā laikā pasūtījums ir gatavs? Ja rodas jautājumi par savu pasūtījumu, aicinām sazināties zvanot 29458538 vai rakstot uz foto@mfk.lv.

Kāpēc man neatnāca paziņojums, ka pieejamas fotogrāfijas pasūtīšanai?

Iemesli tam var būt vairāki. Piemēram, Fotografēšanas atļauja nav pildīta; Fotografēšanas atļauja ir aizpildīta, bet nav nodota; Fotografēšanas atļaujā neesat norādījuši vai esat norādījuši nekorektu e-pasta adresi; e-pasts nav salasāms; Jums ir vairāki e-pasti un Fotografēšanas atļaujā esat norādījuši e-pasta adresi, kuru ikdienā neizmantojat; e-pasts nokļuvis mestulēs; e-pastu esat izdzēsuši; Fotografēšanas atļauju pildījis bērns un norādījis savu e-pastu; Fotografēšanu aizpildījusi Jūsu autorizēta 3. persona, kura norādījusi savu e-pastu. Jautājumu gadījumā aicinām sazināties zvanot 29458538 vai rakstot uz foto@mfk.lv

Lai garantētu e-pasta saņemšanu, aicinām autorizēties ar klienta unikālo Lietotāja numuru un Paroli uzreiz pēc pieejas datu saņemšanas no grupas audzinātāja vai sava bērna. 

Kāpēc ir jāautorizējas?

Lai garantētu informācijas saņemšanu par fotosesijas bildēm. Ja pasūtījumu veiksiet 14 dienu laikā kopš bilžu augšupielādes profilā, varēsiet pasūtījumu veikt ar bezmaksas saņemšanu mācību iestādē.

Kāda informācija jānorāda autorizējoties?

Autorizējoties ar klienta unikālo Lietotāja numuru un Paroli (to saņemsiet no grupas audzinātāja vai sava bērna), Jums jānorāda korekta e-pasta adrese, savs telefona numurs. Ja Jums ir apliecība “Goda ģimene”, ievadiet kartes numuru attiecīgajā ailītē. Ja mācību iestādē iet vismaz divi bērni, tad apvienojiet šos kontus vienā. Kontu apvienošana ir ērta ne tikai tāpēc, ka iespējams veikt vienu pasūtījumu vairāku vietā, bet arī tāpēc, ka būs jāmaksā tikai viena kopīga piegādes maksa, ja izvēlaties kādu no maksas piegādes veidiem.

Kā apvienot vairākus profilus vienā?

Autorizējoties pirmoreiz pieejama sadaļa Piesaistīt kontam citus lietotājus. Pie Lietotāja vārda un Paroles jāievada tā Lietotāja vārds ar kuru vēl neesat autorizējies un vēlaties pievienot. Atkārtojiet darbību, ja kontam jāpiesaista papildu Lietotāja profils. Ja profilu jau esat izveidojis, bet autorizējoties neapvienojāt kontus, to viegli izdarīt ieejot kādā no Lietotāja profiliem un augšējā labajā stūrī klikšķinot uz cilvēciņa ikonas – arī tā ir iespēja veikt labojumus profilam. Veicot pasūtījumu vienkārši nomainiet Lietotāja numuru, lai iepirkuma grozam pievienotu divu vai vairāku Lietotāju pasūtījums.

Kur saņemšu pasūtījumu, ja esmu veicis apvienoto pasūtījumu?

Tas atkarīgs no tā, kura Lietotāja kontam esat piesaistījuši pārējos Lietotāju profilus. Kontam piesaistīto brāļu vai māsu pasūtījums saņemsiet vienlaicīgi visus kopā piesaistītā Lietotāja konta klasē vai grupiņā.

Esmu veicis pasūtījumu, bet Pasūtījuma arhīvā to neredzu.

Tas visticamāk nozīmē, ka esat izmantojuši iespēju Piesaistīt kontam citus lietotājus. Autorizējoties ar galvenā Lietotāja profilu, kura kontam piesaistījāt citus lietotājus. Tieši šī Lietotāja konta sadaļā Mani pasūtījumi redzēsiet veiktos pasūtījumus un to izpildes statusu.

Kā labot profila informāciju?

Ar pieejas datiem ieejiet Lietotāja profilā un augšējā labajā stūrī klikšķiniet uz cilvēciņa ikonas. Veiciet nepieciešamās korekcijas.

Cik ilgā laikā pasūtījums ir gatavs, ja pasūtīju ar bezmaksas piegādi mācību iestādē?

Katrai mācību iestādei ir savs konkrēts pasūtījumu beigu termiņš bezmaksas piegādei mācību iestādē - parasti tās ir 14 dienas kopš bilžu augšupielādes Jūsu profilā. Pasūtījumi, kas veikti iekļaujoties šajā termiņā, tiek sagatavoti vienlaicīgi. Parasti tas aizņem 10 darba dienas pēc bezmaksas piegādes termiņa beigām. Pasūtījumu sagatavošana var prasīt ilgāku laiku noslogotākajos mācību gada mēnešos. Pirms pasūtījuma nogādāšanas mācību iestādē katram klientam nosūtam informatīvu paziņojumu uz pasūtījumā norādīto e-pastu.

Cik ilgā laikā pasūtījums ir gatavs, ja pasūtīju ar saņemšanu birojā?

Šos pasūtījumus apstrādājam reizi nedēļā. Pasūtījumu sagatavošana parasti aizņem 5-10 darba dienas pēc to iekļaušanas apstrādē. Pasūtījumu sagatavošana var prasīt ilgāku laiku noslogotākajos mācību gada mēnešos. Katram klientam nosūtam informatīvu paziņojumu uz pasūtījumā norādīto e-pastu, kad pasūtījums sagatavots.

Cik ilgā laikā pasūtījums ir gatavs, ja pasūtīju ar piegādi pakomātā?

Šos pasūtījumus apstrādājam reizi nedēļā. Pasūtījumu sagatavošana parasti aizņem 5-10 darba dienas pēc pasūtījumu iekļaušanas apstrādē. Pasūtījumu sagatavošana var prasīt ilgāku laiku noslogotākajos mācību gada mēnešos. Pirms pasūtījuma nodošanas kurjeram katram klientam nosūtam informatīvu paziņojumu uz pasūtījumā norādīto e-pastu.

Vai ir atlaides ar 3+ karti?

Jā! Ievadot apliecības “Goda ģimene” numuru pie profila izveides vai iepirkuma grozā pasūtījuma veikšanas brīdī, saņemsiet 15% atlaidi visam iepirkuma groza saturam. Atlaide neattiecas uz piegādes izmaksām. Jautājumu vai neskaidrību gadījumā aicinām sazināties zvanot 29458538 vai rakstot uz foto@mfk.lv.

Kā pasūtīt foto ar konkrēto pozu?

Vispirms klikšķiniet uz vēlamo produktu un/vai izmēru. Pēc tam klikšķiniet uz foto ar vēlamo pozu, izvēlieties kādu no dizaina rāmjiem un pievienojiet iepirkumu grozam. Pirms pasūtījuma apmaksas aicinām atkārtoti pārliecināties par iepirkumu groza satura atbilstību savām vēlmēm. Pasūtījums tiks sagatavots tieši tāds, kāds tas bijis apmaksas brīdī. Pirms pirkuma apmaksas jautājumu vai neskaidrību gadījumā aicinām sazināties zvanot 29458538 vai rakstot uz foto@mfk.lv.

Kur saņemt pasūtīto Digitālo foto failu?

Digitālais foto fails pieejams uzreiz pēc pasūtījuma apmaksas. Lai to lejupielādētu datorā vai viedierīcē, Lietotāja profila sadaļā Mani pasūtījumi jāklikšķina uz aktuālo pasūtījumu. Pasūtījumā blakus Digitālajam failam redzēsiet zaļu pogu Lejupielādēt. Klikšķiniet uz tās un uzreiz sāksies faila lejupielāde. Jautājumu vai neskaidrību gadījumā aicinām sazināties zvanot 29458538 vai rakstot uz foto@mfk.lv.

Kā autorizēties?

MFK.LV mājaslapā klikšķiniet uz sadaļas Online pasūtījumi. Ievadiet e-pastā vai uz Fotografēšanas atļaujas esošos unikālos pieejas datus: Lietotāja vārdu un Paroli. Autorizējoties pieejas dati jāievada precīzi tādi, kā norādīts, neizlaižot burtus, simbolus un nepievienojot tukšuma pauzes vai atstarpes. Pēc veiksmīgas pievienošanās sistēmai atvērsies kontroles logs piederības apstiprināšanai. Tālāk tiksiet novirzīti uz profila izveidošanas un kontaktinformācijas ievades